Otvaranje ordinacije 04.05.2020.

Posted in Vijesti

Poštovani!

Nakon više od mjesec dana Ordinacija dr.Parat ponovno otvara vrata u nadi da ćemo se ponovno moći vratiti svojim starim navikama i rutini. Unatoč mnogim promjenama koje su uslijedile u proteklih mjesec i pol dana naš prioritet su i dalje Vaše zdravlje i sigurnost.

Higijena i kontrola infekcija uvijek su bile prioritet u našoj ordinaciji kao što ste mogli primijetiti u vašim predhodnim posjetama. Nastojimo Vam u svakom trenutku pružiti pravovaljanu zdravstvenu njegu i siguran i ugodan boravak u ordinaciji.

U našoj ordinaciji slijedimo upute o higijeni i dezinfekciji koje je propisala Hrvatska komora dentalne medicine, Hrvatsko stomatološko društvo, Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo zdravstva Republike Hrvatske. Pratimo redovno njihova priopćenja i promptno primjenjujemo sve nove odredbe. Činimo to kako bi postupci kontrole infekcije u našoj ordinaciji bili suvremeni i prilagođeni najnovijim preporukama struke.

Kako bi pomogli očuvanju zdravlja naših pacijenata i medicinskog osoblja u ordinaciji uvodimo slijedeće promjene:

• Svaka posjeta ordinaciji mora biti unaprijed najavljena telefonskim putem
  • Prije posjete telefonski ćemo vam postaviti nekoliko pitanja vezanih uz Vaše zdravlje. Ista pitanja bit će Vam postavljena prilikom dolaska u ordinaciju u sklopu čega ćemo Vam izmjeriti temperaturu
  • Na ulazu u ordinaciju nalazi se dezinficijens za ruke, pa Vas molimo da ruke dezinficirate i preko cipela navučete zaštitne navlake
  • Primjetit ćete da u čekaonici nema više časopisa, knjiga i letaka, jer je te predmete teško čistiti i dezinficirati
  • Između pojedinih posjeta ostavit ćemo dovoljno mjesta kako se pacijenti ne bi susretali i izlagali dodatnoj opasnosti od širenja moguće infekcije u čekaonici

Radujemo se našem ponovnom susretu. Bit će nam zadovoljstvo odgovoriti na bilo koje pitanje koje nam postavite u svezi potrebnih koraka koje poduzimamo kako bi osigurali i očuvali zdravlje naših pacijenata i našeg medicinskog osoblja. Molimo Vas da se naručite na telefon 01/2002-960 ili 091/572-1905 ili pošaljete poruku na info@dental-parat.hr

Hvala Vam što ste odlučili biti naš pacijent. Cijenimo Vaše povjerenje i odanost i radujemo se ponovnom susretu s našim pacijentima, susjedima i prijateljima.

S poštovanjem,

Maja Gagliardi Parat, dr.med.dent.